31 Ocak 2014 Cuma

La la la Nederland!

1. Leiden


"La la la Leiden, la la la Leiden, stad waar ik nooit meer weg wil gaan" ne guzel demissin sevgili Jochemcim sen oyle. Ah Leiden! Sen gercekten hic terk edilmeyecek sehirsin, 1 gunumuze tum Hollanda'yi sıkıstırmaya calistigimiz gunde inatla hayir o ciksin bu ciksin ama Leiden cikmasin dedigim sehir. Simdi bendeki bu Leiden aski nerden geliyodu onu bizde anlamadik cunku daha once Leiden'i gormuslugum yok, ama bazen olur ya bilirsin icten ice sevecegini oyle oldu iste  benim icin kendisi, Leiden bana mini Amsterdam'i animsatti boyle seker tatli Amsterdam kadar kalabalik ve yogun olmayan ferah kanallari yesilligi bol bir Hollanda sehri.





Armin van Buuren'in sehri(tamam belki bu Leiden diye tutturmalarim bundan kaynaklaniyo olabilir), K'le biz burda yasariz yaa dedigimiz sehir. Kendisinin bendeki adi bundan sonra askim sehir Leiden, blog adresime bile yansidi dusunun nasil seviyorum. Leiden'i bu eğlenceli videoyla kapatalim istedim:



2.Maastricht

Maastricht cok ama cok tatlisin o kopru o dar sokaklar kirmizi kilise Maastricht bi sevgili sehri bence, sevgiliyle el ele gidiceksin o dar sokaklari yuruyceksin masaldaymis gibi hissedeceksin. Ama Maastricht'i genel olarak diger Hollanda sehirlerinden biraz farkli buldum, mesela bi ulkeye benzet deseniz benzetemem sanirim hele Italya'ya benziyo falan desem, Italya'nin bakimsiz dar sokaklariyla guzelim Maastricht sokaklarini karsilastirdigimi duyan Kral Alexander bana ask olsun yuh yani falan der . (Italya'ya laf sokuldu, mission completed.) Maastricht'in 1 eksisi var, uzak. Cidden uzak. Oyle gunu birlik ordan oraya geciyim sehri degil Maastricht, gidiceksin tum gun geziceksin veya kalicaksin ki degsin o trende gecirdigin saatlere. 




Kisacasi gidin ve gorun diyorum Hollanda'ya gidip de sadece ooo Amsterdam ooo party hard dusunmeyin. Diger sehirleri bu yazinin part 2si olarak yazmayi dusunuyorum "okuyamadim kardes durumumuz yoktu" demeyeyin diye, bu yazi yeterince uzun oldu zaten.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder