31 Ocak 2014 Cuma

Nedir, ne degildir?

Simdi bu benim ilk yazim ya biraz dedim nedir ne degildir aciklayayim, Italya'ya geldigimden beri issizim. Issiz derken hobi ve bos zaman issizi yoksa sagolsun aptal Italyan burokrasisi ve okulum beni yeterince isli yapiyo(Italya'ya laf sokmazsam olmaz) neyse iste tabi surekli bunlarla olunca ustune insanlarin cogu (iyimser oldu bu bildigin baya baya hepsi) ingilizce bilmeyince e sen de italyanca bilmeyince insan eeeeh yeter be patliycam artik donuyorum ben evime dememek icin mesgaleler ariyo bu blog da benim mesgalem oldu. Ne kadar surer bilinmez simdilik pek bir hevesliyiz. Bu nedir yazisi cok uzadi ben ilk dogru duzgun yazima baslamak istiyorum hatta sirf bu yuzden bloguma hic ozenip bezenemeden simple haliyle yazmaya basladim, o yuzden kapatalim artik dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder