1 Şubat 2014 Cumartesi

Vol. 2

Evet gezimizin ikinci partindan bahsedebiliriz artik. Bu bolumde bizi yağmurda islatan eve dönerken cok usudum ben diye nerdeyse ilkokul 3 cocugu triplerine girip K'i de bezdirmemi sağlayan Utrecht, benim Maastricht 'te her dakika adini sayiklayip tren istasyonundan cikinci karsimdaki manzarayi görünce 10 dk geçirip ciktigimiz Delft ve tabi Delft sayesinde oluşan bosluktan yararlanip araya dereye hadi bakiyim bu da olsun diye sokusturduğumuz Haarlem var.

1.Utrecht & Haarlem

Utrecht seni daha cok sevebilirdim eger gecenin bi koru gelmiş olmayip ustune sonuna kadar islanip trende adeta ice age'i yasamama sebep olmasaydin. Oudegracht ve o güzel isiklandirmalar ağaçlar, dom tower, sehir merkezi evet hepiniz hoşsunuz güzelsiniz ama ben havayi yakalayamadım. Utrecht benim sehrim değil galiba ya da soğuktan ne yaptigimi anlamadım.

Haarlem son dakika ortaya cikan Delft kaziginin bir hediyesi olarak bize ulastigi için ne yapılır edilir hic bi fikrimiz yoktu havada kararmis zaten info da kapali, yürüyelim bari dedik Haarlem'den aklimda kalan en net sey 2 katli bir evin 2. katindaki daireydi, penceresi panjurlari o kadar sevimliydi ki insan da pilimi pirtimi toplayıp bu eve yerleşmeliyim hissi uyandiriyodu ama derseniz Haarlem nasil? Valla ben anlamaadim Haarlem'den bisey gunduz gözüyle bi gorun derim.



2.Delft

Gunun kazigi Delft. Kesinlikle benim için en buyuk hayal kirikligi oldu kendisi. Oysa trenden inerken ne mutluydum taki hadi bakalim inelim cikalim istasyondan diyene kadar ciktik ciktik da nereye ciktik yol bile yoktu tadilattan yuruycek ustune otobüs nerdedir durak nerdedir diye bakinirken hic bi sey görmememiz istasyon insaati sehrin eskiligi derken of hadi dönelim yürümek istemiyorum yol bile yok otobus de yok diye tren istasyonuna geri donduk cok da güzel yaptık bence hala hayal kiriligim gecmedi Delft'e karsi. Oysa beni bilenler bilir ne buyuk TUDelft hayrani oldugumu, kendi okulum gibi sevdiğimi ama yok Delft'le anlasamiycaz sanirim.

Oyle böyle son gezimizin yazisini da bitirdik. Diyorum ki böyle sondan baslayip geliyim geriye en iyisi, bi dahaki yazimi 2 ay once yaptigimiz Amsterdam veya 3 ay önceki Stockholm ziyaretimden olusturmayi planlıyorum, hangisi olucak onu da o zaman dusunuruz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder